Eindelijk! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van bartenrobert - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: webmaster

25 September 2008 | Nederland, Arnhem

Vandaag hebben we bericht ontvangen dat we mogen afreizen naar Los Angeles om onze zoon Finn op te halen! Vanaf vandaag zullen we proberen de site dagelijks te updaten. Morgen vertrekken we met vlucht KL601 om 13.15 uur naar LA!

Groeten,

Bart en Robert.

• 25 September 2008 - 18:05

Jan, Mario & Quinten:

Geweldig jongens gefeliciteerd, geniet er van! Goede reis en we houden jullie zeker in de gaten!
    Groetjes van ons alledrie

• 25 September 2008 - 18:24

Anne, Stephan & Mike:

Fantastisch nieuws ! Wij zullen jullie dagelijks volgen. Vol smart wachten wij op neefje Finn.

• 25 September 2008 - 18:44

Frank En Selma:

Het lange wachten is beloond! Gefeliciteerd!
    Veel succes in Amerika!

• 25 September 2008 - 19:56

Remco En Enriko:

Heel gaaf! Gefeliciteerd met Finn. Gaat het ineens toch heel erg snel. Goede reis gewenst en tot snel weer terug in Nederland met z'n 3-en!

• 25 September 2008 - 20:33

Quino,Carolien+kids:

Hi
    Wij wensen jullie natuurlijk een geweldige reis! Erg spannend allemaal, geniet ervan en we bellen/mailen/sms-en. We wachten met trots op ons neefje Finn. De meiden willen heeel graag een flesje geven, en de luier verschonen!
    Groetjes van ons allemaal

• 25 September 2008 - 21:39

Timen, Nancy &kids:

Wat een geweldig nieuws!!!
    Heel veel succes, dat alles maar soepel mag verlopen en jullie snel met z'n drietjes naar huis komen!!!
    Liefs

• 26 September 2008 - 06:02

Wouter En Pim:

Hallo Bart en Robert,

Super zeg, van harte gefeliciteerd met het goede nieuws dat jullie af mogen reizen. Dat zal wel een opluchting zijn! Heel veel plezier, geniet ervan en ook succes met jullie superschattige kindje!
    Groetjes Wouter, Pim en Luc

• 26 September 2008 - 06:53

Stef, Jeanette+ Kids:

Robert en Bart, vanuit Emmen de felicitaties! Wij zijn heel blij voor jullie! We komen gauw op kraamvisite!

• 26 September 2008 - 07:24

Opa & Oma Weges:

We verheugen ons enorm om onze kleinzoon te zien!
    Veel succes in Amerika en we zien jullie op schiphol!

Opa Nico & Oma Lies

• 26 September 2008 - 08:05

Ingrid & Margot:

Het is echt fantastisch! We zijn ontzettend blij voor jullie en leuk dat we op deze manier jullie mooie reis kunnen volgen! Geniet er van!!!

Liefs

• 26 September 2008 - 08:20

Miriam En Mark:

Robert en Bart,

Wat een geweldig bericht zeg. We hebben natuurlijk via Carolien en Quino met jullie meegeleefd en wensen jullie een goede reis en heel veel geluk met deze wolk van een zoon. GEFELICITEERD!!

Mark en Miriam

• 26 September 2008 - 11:18

Iwona:

Dag lieverds,
    Nou..het vliegtuig vertrekt zometeen, maar gelukkig heb ik jullie gisteren nog even kunnen spreken. Ik wens jullie al het goeds in Amerika. Keep it Cool!!! Maar bovenal: Geniet van wat jullie te wachten staat!!
    Ik blijf jullie volgen. Wat een mooie foto trouwens!! Een lief mannetje voor twee mooie/lieve mensen!!

Dikke kus van Iwona

• 26 September 2008 - 19:28

Chiquita:

Hey Bart en Robert!!!

Wat een leuk nieuws las ik bij mn nieuwtjes van Hyves!!!!
    Gefeliciteerd!!!! En wat een droppie!!!!!
    Hopelijk mogen jullie Finn gauw in jullie armen sluiten!!!

Heel veel geluk en gezondheid gewenst met zn 3-tjes!!!

• 26 September 2008 - 19:53

Ray, Riëtte En Björn:

Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd. Heerlijk om straks Finn in jullie armen te sluiten. Dikke knuffels.

• 27 September 2008 - 14:20

Bert,ingrid:

Hoi Bart en Robert

Wat een geweldig nieuws,een zoon en toch nog allemaal best snel gegaan.Wij hopen dat jullie een fijne reis hebben en volop kunnen genieten van wat er allemaal gaat gebeuren en vooral natuurlijk van het kleine mannetje.We blijven jullie volgen vind het echt fijn voor jullie

groetjes en een dikke knuffel ingrid

• 28 September 2008 - 16:51

Jessica:

hallo bart en robert,
    heel erg gefeliciteerd met jullie knappe zoon. wat een mooi mannetje. geniet er lekker van met z'n drieen
    groetjes jessica