Court Order - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Court Order - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Court Order

Door: webmaster

04 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zojuist hebben we het bericht van onze advocaat ontvangen dat komende dinsdag of woensdag ons dossier wordt behandeld door de rechter. Pas als er een positieve uitspraak is (dezelfde dag) kunnen we een paspoort aanvragen. We gaan nu nog even uitvogelen hoe lang dat allemaal gaat duren aangezien we ook nog apostilles nodig hebben voor onze court order en birth certificate. Het gaat dus erg spannend worden of we de vertrekdatum van vrijdag 10 oktober wel gaan redden.

Vandaag zijn we naar de geboorteplaats van Finn geweest. We zijn onder andere naar het ziekenhuis geweest waar Finn is geboren (zie foto).

Vannacht was Finn erg onrustig dus het was een erg korte nacht :-). Maar goed ook dat hoort er allemaal bij :-)

Het is hier gelukkig iets koeler geworden (nu zo rond de 25 graden) dus nog steeds heerlijk weer! We hadden al vernomen dat het in Nederland echt herfst is geworden. Wat dat betreft is het niet zo erg om hier nog een weekje te blijven :-)

Groeten,

Bart, Robert en Finn.

• 04 Oktober 2008 - 05:38

Stephan, Anne & Mike:

Goedemorgen,
    Fijn om te horen dat er toch wat schot in de zaak zit, Nu maar hopen dat jullie inderdaad volgende week een paspoort kunnen aanvragen. Gelukkig voor jullie wordt het de komende weken wel weer wat warmer in Nederland, maar ja het blijft wel regenachtig. Veel liefs SAM

• 04 Oktober 2008 - 08:14

Edwin & Eddy:

We zijn net wakker...en het is alweer slecht weer :-( Geniet maar lekker daar, maar we hopen dat de rechter zo snel mogelijk alles goed zal keuren. Jullie familie zal ook wel toe zijn aan de echte ontmoeting met jullie zoon :-). Wat zal hij geknuffeld worden!!!

Groetjes,
    Edwin en Eddy

• 04 Oktober 2008 - 14:00

Frank En Selma:

Hallo!
    Wij hopen dat jullie volgende week goed nieuws krijgen.
    Wat een ogen heeft dat kereltje!

Groetjes Frank en Selma.

• 05 Oktober 2008 - 09:52

Opa En Oma Weges:

Hoi,

Ja het blijft afwachten dat jullie 10 oktober redden maar hopelijk komt alles goed voor 10 oktober .

Groetjes.

• 05 Oktober 2008 - 10:34

Arvid, Joyce & Kids:

Joh wat een rompslomp allemaal! We hopen dat het allemaal snel gaat, en dat jullie Finn snel echt herfst in Nederland kunnen gaan laten zien!

Groetjes uit Emmen

• 05 Oktober 2008 - 12:34

Iwona:

Sjonge jonge! Ik heb jullie verhalen een paar dagen gemist en ben nu alles aan het inhalen. Wat een verhaal zeg. Hopenlijk gaat alles lukken deze week!

Veel liefs van Iwona

• 06 Oktober 2008 - 06:51

Mignon:

Hoi hoi,

Wat een ontzettend leuk nieuws toen ik las dat jullie een zoontje kregen! Finn heeft het getroffen hoor! Maar wat een avontuur, hopelijk komt er snel duidelijkheid voor jullie en kunnen jullie echt met jullie drietjes van elkaar gaan genieten.
    Het is jullie gegund!

Heel veel liefde en geluk voor jullie toegewenst, maak er wat moois van met jullie drietjes en dat Finn maar een grote knul mag worden ;)

Erik, Mignon & Joshua Jaden