We zijn aangekomen! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen!

Door: webmaster

27 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een lange vlucht van 10.30 uur, nog een uur wachten op de huurauto en 2 uur in de file te hebben gestaan, zijn we eindelijk aangekomen in ons hotel. Het is een erg ruime kamer met 2 enorme bedden. Dus we zullen straks heerlijk kunnen slapen.

En morgen zullen we Finn in onze armen nemen! We duiken nu lekker het bed in want we zijn alweer meer dan 24 uur wakker. Slapen in een vliegtuig zal nooit onze hobby worden. We zullen morgen nieuwe foto's van Finn op de site zetten en jullie op de hoogte houden van hoe de eerste ontmoeting met Finn is verlopen!

Groeten,
Bart en Robert.

• 27 September 2008 - 05:45

Papa En Mama Weges.:

Goedemorgen,

We zijn blij dat jullie goed zijn aan gekomen.

Geniet er van en we wachten op de volgende foto,s van Finn.

Papa en Mama Weges.

• 27 September 2008 - 05:58

Quino, Carolien+Kids:

Hoi

Wat een lange reis zeg! En wat vervelend dat je zo lang op de auto moest wachten, waren er problemen?? We wachten met spanning op de eerste foto's!
    Succes morgen met de eerste ontmoeting!

Grtjes

• 27 September 2008 - 07:21

Jan, Mario&Quinten:

Goedemorgen jongens, goh wat klinkt dat allemaal bekend, jullie hadden zelfs hetzelfde vluchtnummer.Maar goed. Enne een beetje geslapen? Laatste nacht zonder zorgen! Vandaag begint jullie nieuwe leven.
    In gedachten zijn we echt de hele tijd bij jullie. Succes met het zoeken naar AUI en daarna lekker genieten. Knuffelen en trots lopen stralen. Is het lekker weer? Helemaal mooi toch! Jullie verdienen het.
    Groetjes en een dikke knuffel Jan, Mario en Quinten

• 27 September 2008 - 07:45

Stephan, Anne & Mike:

Ben blij dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Fantastisch dat jullie Finn morgen al mogen zien. Erg spannend. Wij blijven jullie volgen via de website. Liefs SAM

• 27 September 2008 - 08:27

Iwona:

Gelukkig!! Jullie zijn goed aangekomen. Ik hoop dat jullie op dit moment lekker liggen te slapen om daarna helemaal uitgerust naar Finn te gaan. Kus voor jullie!!!

• 27 September 2008 - 09:13

Betsy En Mennie Neef:

Hallo Robert en Bart,
    Wat spannend allemaal he! Een hele fijne en gelukkige ontmoeting samen met jullie zoon Finn!En geniet ook van de tijd samen in Amerika.
    De buurtjes uit Emmen

• 27 September 2008 - 09:27

Michiel & Michel:

Dag mannen!

Jee, wat een spannende dag! We zijn zo benieuwd hoe het jullie vergaat. En we kijken natuurlijk uit naar de eerste foto's... We blijven jullie volgen!!

Groeten uit Gorinchem,

Michiel & Michel

• 27 September 2008 - 10:01

Edwin & Eddy:

Hallo jongens,

We proberen om ons voor te stellen hoe jullie alles nu ervaren...wat zal het spannend zijn en onwerkelijk natuurlijk...ineens zijn jullie papa's! Geniet van de tijd dei komen gaat, én California is mooi! PS Mochten jullie ineens iemand nodig hebben die weet hoe bepaalde dingen in de VS werken, ik (edwin) heb vlak bij LA familie wonen.

Heel veel geluk en groeten,
    Edwin & Eddy

• 27 September 2008 - 12:51

André Seinhorst:

Hoi Robert & Bart,

Er zijn al zoveel mooie woorden gesproken. Veel succes en geniet er van.

Gr.

André Mirjam Roderick en Roger