Naar de kinderarts! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Naar de kinderarts! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Naar de kinderarts!

Door: webmaster

07 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn vanochtend naar de kinderarts geweest voor een reguliere controle. Finn doet het goed. Hij is t.o.v. zijn geboortegewicht bijna 800 gram zwaarder geworden en zijn lengte is van 51 cm naar 54.6 cm gegaan. De dokter was in ieder geval goed tevreden. Wel zal hij snel wat meer moeten gaan drinken dus daar gaan we goed ons best voor doen!

Groetjes (alweer tegen de 30 graden ;-)

Bart, Robert en Finn.

• 07 Oktober 2008 - 19:59

Jan, Mario&Quinten:

Heren,
    Goed zo dat hij is aangekomen, dat was ook wel op de foto's te zien.
    Heeft die arts jullie ook tips gegeven dan om hem beter te laten drinken?
    Jomgems hou het vooral rustig en leuk en geniet van elkaar, ieder kind heeft een eigen tempo!
    Als hij thuis zijn rust heeft gevonden, vliegen de kilo's er aan!
    Genieten hé!

• 07 Oktober 2008 - 20:59

André:

Hoop dat alles nu snel in orde gemaakt kan worden. Geniet nog van het verblijf en we spreken elkaar. Leuk zo'n site.

Groeten,

• 08 Oktober 2008 - 01:43

Maja En Barbara:

Heerlijk is het dan om te horen dat hij is aangekomen,zo'n weegschaal word dan zo belangrijk en spannend.Ik denk ook dat je thuis een je rustigere omgeving en ritme krijgt voor allen beter en zal Finn goed groeien.moos heeft gisteren weer genoten buiten was droog weer.Hij weet precies wanneer we komen grappig,groetjes Barbara

• 08 Oktober 2008 - 05:24

Stephan,Anne & Mike:

Fijn dat Finn zo goed groeit, komt natuurlijk door jullie goede zorgen. Veel succes vandaag. Wij duimen met jullie mee.
    Veel liefs SAM

• 08 Oktober 2008 - 07:07

Margot & Ingrid:

Hoi! Fijn dat het zo goed met hem gaat! Veel succes met alle papperassen deze dagen! Hopen dat het snel en goed geregeld wordt!
    Veel plezier nog!

• 08 Oktober 2008 - 11:01

Chiquita:

Hoi Robert en Bart,

Ik heb er weer een verslaving bij hoor!!! Het lezen van jullie dagboek!!
    Al sta ik verder van jullie af dan de meeste mensen die op dit forum reageren, ik leef hartstikke met jullie mee!!
    Een kind.......het is toch gewoon het mooiste geschenk, of niet dan??

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen en dat jullie die kleine kanjer gauw mee naar Nederland mogen nemen en op jullie eigen "basis" van elkaar mogen gaan genieten!!!

Groetjes!!!

P.S. Het is hier geen 30 graden!!! Het is gewoon HERFST in Nederland!!!

• 08 Oktober 2008 - 16:10

Gonny, Hans En Kids:

Hoi Bart, Robert en Finn
    We vinden het erg leuk om te zien hoe trots jullie zijn. We denken dat jullie een pittig mannetje hebben, die fel uit zijn ogen kijkt. We hopen dat jullie heel snel naar huis kunnen, omdat dat de fijnste plek is voor een jong gezin. Jullie kunnen gerust komen, want het wordt ook hier weer zomer. Zaterdag 20 graden!
    Groetjes van ons allemaal