Court Order getekend en paspoort in aanvraag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Court Order getekend en paspoort in aanvraag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Court Order getekend en paspoort in aanvraag!

Door: webmaster

09 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend kregen we het verlossende telefoontje van onze advocaat dat de court order was getekend. De officiele naam in het paspoort wordt nu Finn Milan Weges.

Dit houdt in dat we nu gerechtigd zijn om de VS te verlaten en dat we mogen zorgdragen voor Finn! Over zo'n 6/7 maanden wordt de definitieve adoptie geregeld(finalisation).

We zijn na het telefoontje direct naar de advocaat gegaan om de papieren(originele court order en geboortecertificaat) op te halen. Vervolgens naar het postkantoor om het paspoort aan te vragen en daarna met de verzegelde enveloppe naar de paspoort service in Downtown LA gegaan (lekker rijden) zodat zij dit snel in gang kunnen zetten. De dame die er werkt verwacht het paspoort morgen aan het einde van de dag te hebben. We spreken vervolgens vrijdag bij het autoverhuurbedrijf af waar ze het paspoort aan ons zal overhandigen zodat we diezelfde dag lekker met zn drietjes kunnen afreizen!

Groetjes!

• 09 Oktober 2008 - 03:47

Barbara En Maja:

En dan eindelijk naar huis.Wat gezellig dat jullie weer thuis komen met jullie zoon ,geweldig.Wij zijn heel benieuwd en verheugen ons op onze buurjongen,buurtjes P.S. Moos heeft weer een lekkere dag gehad,gaat prima.

• 09 Oktober 2008 - 05:35

Edwin & Eddy:

WAUW! Wat een opluchting!!!! Hopelijk zien we jullie snel zodat we Finn kunnen komen bewonderen :-). Groetjes, Edwin & Eddy

• 09 Oktober 2008 - 06:29

Timen, Nancy&Kids:

Wat een fantastisch nieuws.. Kippenvel!! !

• 09 Oktober 2008 - 06:43

Michiel & Michel:

Gefeliciteerd!!!

M&M

• 09 Oktober 2008 - 06:54

Mignon:

Wat een goed nieuws!
    Gefelciteerd!

Alvast een hele goede terugreis en geniet maar lekker van elkaar!

Liefs,

Erik, Mignon & Joshua Jaden

• 09 Oktober 2008 - 07:02

Nora:

Hartstikke mooi, nu gauw weer terug en tot gauw weer op kantoor dan hoor ik de verhalen graag.

• 09 Oktober 2008 - 07:51

Jan, Mario &Quinten:

Goh jongens wat spannend allemaal!
    En wat fijn dat zijn goede namen overal in staan scheelt een hoop gezeik in Nl, let alleen wel op dat de BT op naam ( afreistoestemming) wellicht een andere naam bevat. Dat moet je dan nog even regelen voor je naar de IND kan.
    Jongens goede reis.
    Ps hebben jullie ook aan naamsverandering op het ticket gedacht!!!
    Groetjes van ons alle drie

• 09 Oktober 2008 - 09:29

Gijsbert:

Eindelijk gerechtigheid !

• 09 Oktober 2008 - 09:56

Pim Wouter En Luc:

Gefeliciteerd! Mooi dat het uiteindelijk allemaal toch zo snel is gegaan!

Indien jullie nog een ticket voor Finn moeten kopen let er dan op dat telefonisch niet goed werkt omdat KLM/NWA geen buitenlandse creditcards meer accepteerd. Dit kun je het best aan de balie op het vliegveld regelen. (laat je niet afschepen door degene achter de balie)

Veel succes en plezier!

• 09 Oktober 2008 - 10:39

Quino, Carolien&Kids:

Eindelijk! Dan kunnen we hopelijk as zaterdag ons mooie kleine neefje bewonderen en vasthouden! We zien jullie op Schiphol!
    Knuffel van Flore, Danee en Ninte

• 09 Oktober 2008 - 12:23

Sander,Muriel,Lu Ju:

Hartstikke mooi....proficiat....
    en nu lekker snel naar jullie vertrouwde plekje genieten van Finn.....Heerlijk toch?

Groetjes Sander, Muriel en Lu Ju

• 09 Oktober 2008 - 17:56