Geboorte certificaat - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Geboorte certificaat - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Geboorte certificaat

Door: webmaster

01 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hebben zojuist van onze advocaat gehoord dat hij een naamswijziging voor het geboortecertificaat bij de rechter aan gaat vragen. Dit zal zo'n 5 werkdagen (dus een week) in beslag nemen. En dan maar hopen dat de rechter het goedkeurt. Dit wordt dus een spannende week.

Zodra alles rond is, kunnen we de paspoort van Finn aan gaan vragen in LA. Ook moeten we er nog voor zorgen dat de court order en geboortecertificaat worden ' goedgekeurd' door een daartoe bevoegde instelling(bijvoorbeeld notaris). Deze zullen de betreffende documenten voorzien van een stempel (apostilles). Dit hebben we weer nodig voor de instanties in Nederland.

Verder gaat het goed met Finn. De ene keer drinkt hij meer dan de andere keer en ook met de ontlasting gaat het de ene keer beter dan de andere keer. Verder is Finn een erg mooi en lief kereltje. Gisteren hebben we vernomen dat hij toch prematuur is (6 weken te vroeg geboren). Hier was eerst onduidelijkheid over omdat de biologische moeder nooit naar een gyneacoloog was geweest en de uitrekendatum daardoor erg moeilijk vast te stellen was. Hopen dat Finn snel gaat groeien!

Groeten vanuit een zonnig en erg warm (35 graden) Californie! We hadden vernomen dat het erg regenachtig is in Nederland. Hier is het echt kurkdroog ;-)

Bart, Robert en Finn.

• 01 Oktober 2008 - 05:10

Stephan, Anne & Mike:

Fantastisch dat alles in principe toch nog snel geregeld kan worden. Nu maar hopen dat dit ook snel gebeurt. Wij wachten vol spanning af. Groetjes uit het "natuurlijke zwembad" in Veenendaal. SAM

• 01 Oktober 2008 - 06:56

Quino, Carolien+kids:

Het blijft spannend! We hopen echt dat jullie volgende week zaterdag terug kunnen komen!

Grtjes uit Elst

• 01 Oktober 2008 - 07:29

Margot & Ingrid:

Spannend hoor! We zullen duimen dat alles snel in orde komt!

• 01 Oktober 2008 - 07:30

Margot & Ingrid:

Spannend hoor! We zullen duimen dat alles snel in orde komt!

• 01 Oktober 2008 - 08:28

Eddy En Edwin:

Hoi mannen (x3!)

Jammer dat de ambtelijke molen ook in de VS traag draait! We hopen dat het allemaal snel en soepel verloopt voor jullie! De kleine ziet er in ieder geval heel gelukkig uit! Groetjes uit een druilerig en dan weer zonnig Ijsselstein waar straks het 1e gezinsonderzoek voor ons gaat plaatsvinden..Spannend!!

Eddy en Edwin

• 01 Oktober 2008 - 12:24

Job & Margot:

Dag Papa's van Finn,

Onze toekomstige kleine krijgt wel een heel mooi buurjongentje! We denken aan jullie!

Greetings,
    Job & Margot

• 01 Oktober 2008 - 13:55

Paulien,Marcel&Elise:

Hallo,

We duimen voor jullie dat jullie snel met z'n 3en weer naar Nederland mogen komen. Dikke knuffel voor Finn!

Groetjes ons

• 01 Oktober 2008 - 15:38

Sacci:

wat leuk dat jullie deze site bijhouden zeg.wat een super mooi mannetje is het. hoop dat alles nu snel geregeld word. geniet er lekker van met zijn drieen en ik hoop dat ik Finn snel een keer in het echt kan zien.
    groetjes

• 01 Oktober 2008 - 17:44

Opa En Oma Weges:

Finn ziet er goed uit op de foto een mooie jongentje.
    We hopen dat alles zo snel mogelijk goed komt en dat zaterdag de 11 oktober nog haalbaar is.
    Groeten uit Emmen.

• 01 Oktober 2008 - 18:35

Mark Klein:

Hoi Robert, Bart en Finn,

Leuk dat je via deze site iedereen op de hoogte kunt houden van de laatste ontwikkelingen die zich bij jullie voordoen! Zal voor jullie duimen!

Mark