Geboorte certificaat deel 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Geboorte certificaat deel 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Geboorte certificaat deel 2

Door: webmaster

01 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Er was even een misverstand met onze advocaat. We waren in de veronderstelling dat het totaal 5 werkdagen zou duren voordat alles via de rechter geregeld zou zijn. Nu blijkt dat het al 5 dagen duurt voordat ze het originele geboorte certificaat hebben. Gelukkig gaat de dame van het adoptiebureau nu zelf naar de instantie toe om het geboorte certificaat op te halen. Dus wat dat betreft zullen we hopelijk een aantal dagen inlopen.

Feit blijft wel dat het nog erg onduidelijk is wanneer het gerecht een uitspraak zal doen ivm wijziging van het geboorte certificaat. De advocaat waarschuwde ons al dat maandag 13 oktober een feestdag is, dus dat belooft niet veel goeds. We blijven positief denken en duimen!

Finn drinkt inmiddels wat beter en geeft nu ook zelf aan dat hij honger heeft. We zijn ontzettend blij met hem!

Groeten,

Bart, Robert en dikke knuffel van Finn.

• 01 Oktober 2008 - 20:01

SanderMurielLuJu:

Proficiat met jullie prachtige kereltje....heel bijzonder zo'n reis he? kunnen wij uit ervaring vertellen....probeer te genieten van alles en blijf positief....wij duimen met jullie mee...

Groetjes Sander, Muriel en Lu Ju

• 01 Oktober 2008 - 20:53

Mariet En Antoon:

Wij blijven hoop houden dat jullie volgende week zaterdag toch in Nederland terug komen.

Hou moed.

• 02 Oktober 2008 - 05:59

Nora :

Hallo Robert en Bart,

Leuk jullie zo te volgen, erg spannend allemaal. Leef met jullie mee. Wat een lief ventje om te zien zeg, geweldig. Hoop je snel weer op het werk terug te zien dan weten we dat alles geregeld.

Groetjes Nora (vhv)

• 02 Oktober 2008 - 07:28

Stephan, Anne & Mike:

Wij hopen dat jullie een dezer dagen toch wat duidelijkheid krijgen. Fijn dat Finn wat beter gaat drinken, dat is in ieder geval een zorg minder. Wij blijven duimen voor een snelle afhandeling van de papierbende. Veel liefs,
    SAM

• 02 Oktober 2008 - 19:31

Mariet En Antoon:

Hebben jullie vandaag geen nieuws of ben je zo druk dat het vandaag niet lukt. Hopelijk het volgende berichtdat jullie toch volgens afspraak op schiphol zullen landen volgende week.Hopelijk gaat het met Finn ook nog steeds goed.