Papierwerkdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Papierwerkdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Papierwerkdag

Door: webmaster

30 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou vandaag was het de dag van de eerste papierstapel. Eerst zijn we vanmorgen met z'n drieen naar het adoptiebureau gegaan om daar de papieren in orde te maken. Daar hebben we kennis gemaakt met de rest van het adoptiebureau. Zaterdag kregen we Finn van Claudia en vandaag hebben we kennis gemaakt met Beth Ann en Maria. Nadat we daar weg zijn gegaan zijn we even naar een shopping Mall (Target)geweest om wat spullen voor Finn te kopen (Mega groot daar!). Om 13.30 hadden we een afspraak bij de advocaat. Daar kregen we te horen dat we wel eens een stuk langer in Amerika zouden moeten blijven. Het ziekenhuis waar Finn geboren is heeft een fout gemaakt met het aanmelden van zijn naam. Daarom moet er een nieuwe geboorteakte opgemaakt worden en in het meest erge geval kan dan 10 maanden duren. Morgen krijgen we meer te horen over of ze het met een versnelde procedure kunnen afhandelen.(We gaan de komende 24 uur flink duimen) We laten morgen weten of we meer hebben gehoord.

Groeten Bart, Robert en Finn

• 30 September 2008 - 04:02

Opa En Oma :

Hoi,

Het is niet te hopen dat het nog tien maanden duurd voor dat het allemaal is geregeld nu maar duimen dat een versnelde procedure de oplossing is.

We duimen mee .

• 30 September 2008 - 04:34

Quino,Carolien+Kids:

Nu maar hopen dat snel alles goed komt met het geboortecertificaat..we duimen

• 30 September 2008 - 06:27

Wouter, Pim En Luc:

Hoi Bart Robert en Finn!

Erg leuk en herkenbaar om jullie verhaal hier te lezen. Probeer het hoofd koel te houden. Vaak blijkt er uiteindelijk toch meer mogelijk (en sneller) dan in eerste instantie gedacht.

Geniet vooral van jullie mooie mannetje!

Wouter, Pim en Luc

• 30 September 2008 - 06:41

Michiel & Michel:

Oeps... foutje. Bedankt!

Maar hopen dat het inderdaad met een versnelde procedure kan!

Wij duimen mee!!!

Groeten,

Michiel & Michel

• 30 September 2008 - 06:55

Timen, Nancy&kids:

Ook hier draaien de duimen overuren!!!

• 30 September 2008 - 08:00

Stephan, Anne & Mike:

Jongens het zit jullie niet echt mee. Wij hopen inderdaad dat de procedure versneld afgehandeld kan worden. Moeten wij contact opnemen hierover met pa en ma, zo ja sms even.
    Veel liefs en duim ze, SAM

• 30 September 2008 - 10:10

Albert En Dina:

Fijn dat jullie toch nog vrij snel naar Amerika konden gaan om de kleine Finn op te halen.Wat een mooi mannetje!Hopelijk duurt het niet te lang voordat de papieren voorelkaar zijn en kunnen jullie terug naar huis.Robert en Bart we wensen jullie heel veel geluk met de kleine schat.

• 30 September 2008 - 16:52

Arvid, Joyce En Kids:

Jeetje joh, wat een ellende! We hopen voor jullie dat het allemaal mee zal vallen. We duimen hier met jullie mee!!!

• 30 September 2008 - 18:32

Mariet En Antoon:

Wij hopen dat alles mee gaat vallen.
    Wij wachten morgen af.

DE groeten.

• 30 September 2008 - 19:09

Edwin & Eddy:

Hé hoi, we duimen weer met jullie mee hoor. Als jullie een stuk langer moeten blijven dan kunnen jullie kostenloos bij mijn oom in huis, zo lang als nodig is. Maar laten we hopen dat het allemaal sneller gaat.
    Groetjes,
    Edwin en Eddy

• 30 September 2008 - 19:13

Mariet En Antoon:

Waarschijnlijk is het bericht van gisteren niet over gekomen.
    De tekst was: van harte proficiat en "" jullie kriegt um wal groot""

• 30 September 2008 - 19:40

Paula En Marcel:

Wij hopen dat jullie Finn gauw mee naar huis mogen nemen,en als een fijn gezinnetje kunnen genieten van jullie zoon.groetjes

• 30 September 2008 - 19:40

Martijn, Nardy&kids:

Lieve Bart en Robert,

Allereerst van harte met jullie zoon...GEWELDIG! Finn is slechts een aantal weken jonger dan onze Jort, dus leuke speelkameraadjes tijdens toekomstige familiefeestjes ;-).

Wij wensen jullie met z'n drieen alle geluk en gezondheid toe en hopen dat het uiteindelijk allemaal spoedig goedkomt met de papieren e.d. Succes!

Liefs vanuit Lichtenvoorde,

Liefs vanuit Lichtenvoorde,
    Martijn, Nardy, Fleur en Jort

• 30 September 2008 - 20:42

Iwona:

verdorie!! Ik hoop dat alles goed gaat komen. En net zoals alle mensen boven mij. Ik duim mee!!!

Dikke kus!!

• 30 September 2008 - 20:59

Jan,Mario&Quinten:

Hallo Pappa's
    Wij denken aan jullie en hopen op positief bericht.Ondertussen kunnen jullie niets anders doen dan genieten, is toch ook wel weer fijn. Kunnen jullie het al een beetje bevatten dat je nu een gezinnetje hebt.
    Geniet van elkaar en tot snel
    Jan, Mario en Quinten