Eerste foto's met Finn! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Eerste foto's met Finn! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Eerste foto's met Finn!

Door: webmaster

28 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hierbij de 1e foto's met Finn!

• 27 September 2008 - 22:24

Quino, Carolien+kids:

Wij zijn super trots! Wat een lekker ding, en we hebben hem zelfs al 'live' mogen bewonderen via de webcam! Voor tips mag je altijd bellen!

• 27 September 2008 - 22:37

Opa En Oma Weges:

Hoi,

We zijn trots op onze klein zoon.

Mooie foto,s

Opa en Oma Weges

• 27 September 2008 - 23:09

Jan, Mario&Quinten:

Geweldig zeg, gefeliciteerd, geniet er van, daar kan je trots op zijn.

• 28 September 2008 - 06:46

Stephan, Anne & Mike:

Fantastisch, van harte gefeliciteerd. Wat is het een heerlijk hummeltje. Groetjes SAM

• 28 September 2008 - 06:49

Edwin & Eddy:

Wat een lief manneke..., prachtig om te zien! We reden vannacht rond 00:00 terug vanuit vrienden naar huis en dachten in de auto dat het voor jullie inmiddels waarschijnlijk zo ver zou zijn, jullie grootste wens is in vervulling gegaan. Geniet ervan. Groetjes, Edwin & Eddy

• 28 September 2008 - 07:28

Margot En Ingrid:

Wat een mooi manneke!Eerste wat we vandaag deden was jullie site opzoeken of er foto's waren. Jullie mogen trots zijn hoor!
    Liefs,

• 28 September 2008 - 09:06

Iwona:

Wat een mooi mannetje!!! En wat zien jullie er trots uit! Zo te zien is de ontmoeting helemaal goed gegaan.

Dikke kus van Iwona