Court Hearing op woensdag om 8.30 uur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Court Hearing op woensdag om 8.30 uur - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Court Hearing op woensdag om 8.30 uur

Door: webmaster

07 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hebben zojuist het bericht ontvangen dat de court hearing komende woensdag om 8.30 uur plaatselijke tijd (17.30 uur Ned tijd) plaats zal vinden. Volgens de dame van het adoptiebureau die nauwe contacten heeft met de paspoortservice is het allemaal nog niet zeker. Want als de rechter ervoor kiest de naam zoals deze in de Birth Certificate is opgenomen
( - - achternaam moeder), men GEEN paspoort af zou willen geven. Dus nu maar duimen dat de rechter direct de naam zal geven zoals wij deze ook willen geven: Finn Milan Weges.

Met Finn gaat het redelijk. Het is nog steeds een klein mannetje en het drinken verliep gisteren niet zo geweldig. Na wat tips van het thuisfront en de medewerkers van het adoptiebureau drinkt Finn weer wat beter.

We gaan morgen naar de kinderarts en zijn erg benieuwd wat ze gaat zeggen en hoe lang en zwaar Finn is.

We houden jullie op de hoogte!

Groet,
Bart, Robert en Finn.

• 07 Oktober 2008 - 07:31

Stephan, Anne & Mike:

Wij wachten met spanning af. Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Wij zijn ook erg benieuwd naar de lengte en het gewicht van Finn. Wij vinden het maar een klein ventje, in vergelijing met Mike. Veel liefs SAM

• 07 Oktober 2008 - 09:43

Job & Margot:

Wij zijn heel hard aan het duimen.....en hopen snel dat het allemaal goed komt!
    Dikke knuffel voor Finn!

Groetjes van ons,
    Job & Margot

• 07 Oktober 2008 - 09:47

Michiel & Michel:

Spannend allemaal!! Wij duimen mee!

Groeten,

Michiel & Michel

• 07 Oktober 2008 - 12:49

Paulien,Marcel&Elise:

Hallo,

Wat spannend allemaal weer... We blijven duimen voor jullie. Lekker kereltje hoor!

Groeten uit Emmen

• 07 Oktober 2008 - 16:32

Opa En Oma Weges:

Hoi,

Het blijft spannend hoe dit morgen afloopt hopelijk goed.
    Anders kan het nog wel even duren voor dat jullie in Nederland aan komen.

We gaan duimen om 17:30 Nederlandse tijd en hopen dat het helpt.

Grtjes uit Emmen.

• 07 Oktober 2008 - 18:16

Maja En Barbara:

Hopelijk weten jullie nu meer en is de rust weer weder gekeerd.Pappa's, Finn blijft en lekker mannetje en verheugen ons op hem.

• 08 Oktober 2008 - 14:31

Edwin & Eddy:

jongens...nog een uurtje en dan weten jullie meer :-) We wachten in spanning af. Het gesprek bij de raad ging super, we hebben positief advies!

Groetjes,
    Edwin & Eddy