De 1e nacht en ochtend met Finn - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu De 1e nacht en ochtend met Finn - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

De 1e nacht en ochtend met Finn

Door: webmaster

28 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vannacht was de eerste nacht met zn drietjes. Aangezien Finn nog behoorlijk moet groeien krijgt hij om de 2.5-3 uur een fles met extra calorierijk melk. Het drinken gaat in het begin nog wel redelijk makkelijk. Maar Finn vindt het erg lekker om vastgehouden te worden en valt dan ook tijdens het drinken halverwege in slaap. Verder slaapt hij redelijk goed 's nachts (tot dusverre) en kan hij soms ook lekker huilen. Daarbij heeft ie een redelijke hoge huilstem.

Uiteraard zijn we heel erg blij met hem! Vandaag gaan we lekker een stukje wandelen. Het is hier namelijk erg lekker weer (zo'n 25-26 graden).

Tot de volgende update!

Geweldige foto's!

Grtjes uit Elst

• 28 September 2008 - 14:53

Michiel & Michel:

Wat een leuke foto's! En niet alleen jullie twee stralen helemaal, Finn ook!!!

Groeten,

Michiel & Michel

• 28 September 2008 - 15:30

Iwona:

mooi!!

• 28 September 2008 - 16:21

Opa En Oma Weges:

Mooie foto's geniet er van.

Gr,
    Uit Emmen.

• 28 September 2008 - 18:32

Edwin & Eddy:

Hé mannen,

Helemaal zoals wij het ook willen gaan doen, laptopje mee...webcam aan...dan is de familie er toch al een beetje bij :-) We vinden het erg leuk dat jullie ons allemaal zo leuk op de hoogte houden. Jullie zien er nu al ervaren uit hihi.

Fijne dag!
    Edwin en Eddy

• 28 September 2008 - 18:42

Job & Margot:

Dag Papa Bart en Papa Robert,

Heel veel liefde en geluk met jullie kleine 'Finn'! Geniet ervan! Dat gaan wij straks ook doen!

Groetjes en liefs,
    Job & Margot

• 28 September 2008 - 18:47

Jan, Mario&Quinten:

Hallo trotse pappa's
    Mooie foto's van zo'n klein hummeltjes zeg. Hoe groot en hoe zwaar is ie nu? Wel leuk, we herkennen alles op de foto's, net of we er bij zijn. Wel fijn dat ie al zo goed slaapt, slapen geeft tenslotte weer nieuwe energie om te kunnen drinken.
    Wat is het toch heerlijk om te zien dat jullie ondanks de jetlag zo kunnen stralen.
    Heel veel groetjes van ons 3en.