Laatste avond - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: webmaster

10 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hadden onze laatste avond wel iets anders voorgesteld. We wilden Finn voordat wij naar bed gingen, nog even in badje doen. Toen we hem hadden uitgekleed zagen we opeens een grote verdikking bij zijn liesstreek. We vertrouwden het niet helemaal en hebben dan ook direct een medewerker van het adoptiebureau op haar gsm gebeld. Ze vroeg of we een foto van de verdikking via de mail wilden versturen. Even later belde ze weer en gaf ze aan dat we daar toch even mee naar het ziekenhuis moesten. Ze ging gelukkig met ons mee.

Daar eenmaal aangekomen moesten we eerst veel formulieren tekenen voordat er ook een arts kwam kijken. Toen dit achter de rug was, gingen er eerst nog twee andere mensen naar Finn kijken (temp opmeten, gewicht, hartslag). Vervolgens duurde het allemaal even en toen kwamen er opeens 3 mensen aan waaronder de arts. De arts heeft er naar gekeken en constateerde snel dat het een liesbreuk is. Aangezien de breuk aardig groot is, en het vocht wat in de verdikking zit, makkelijk kan worden weggeduwd levert dit niet direct gevaar op. Hij gaf dan ook aan dat we wel gewoon mochten afreizen. Dit was uiteraard een enorme opluchting. Zodra we weer thuis zijn, gaan we naar de dokter en zal dit op termijn wel operatief moeten worden hersteld.

Het was dus een erg spannende en heftige avond. We hebben dan ook vannacht (we waren er laat weer) heel weinig geslapen. Nu gaan we de laatste dingen inpakken, Finn nog even een flesje geven en dan richting LA. Om 17.35 uur (plaatselijke tijd, 2.35 uur Ned tijd) vertrekt het vliegtuig naar Adam waar we als alles meezit om 13.00 op zaterdag aan zullen komen.

Groeten,

Bart, Robert en Finn.

• 10 Oktober 2008 - 15:11

Wouter, Pim En Luc:

Das wel even schrikken zeg! Gelukkig maar dat er geen direct gevaar is en jullie af kunnen reizen... Een goede reis terug en tot snel!

• 10 Oktober 2008 - 16:51

Arvid, Joyce & Kids:

Gelukkig dat jullie ondanks de liesbreuk van Finn, toch naar Nederland mogen reizen!
    Goede reis!

Groetjes

• 10 Oktober 2008 - 17:03

Jolanda:

hoi bart en robert

dat zal schikken zijn geweest voor jullie en wat zullen jullie blij zijn om weer lekker naar huis te mogen met de kleine finn. Lekker thuis met zijn drietjes in julllie eigen omgeving. Ik hoop alleen dat jullie wel door zullen gaan met dit dagboek, want ik vond het erg leuk om steeds jullie bevindingen te volgen en ben benieuwd hoe het jullie verder zal vergaan. groetjessssssss

• 11 Oktober 2008 - 04:10

Barbara En Maja:

Als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig eindelijk terug naar huis,geweldig.

• 11 Oktober 2008 - 18:38

Eddy En Edwin:

Blij dat jullie in ieder geval af mochten reizen. Het is ook fijn dat jullie e.e.a. hier kunnen laten nakijken. WELKOM THUIS!!

Groetjes, Eddy en Edwin

• 11 Oktober 2008 - 20:15

Sacci:

dat is echt wel even schrikken zeg.
    maar toch fijn dat jullie wel lekker naar huis konden.
    hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad.
    geniet maar lekker met zijn allen.

groetjes sacci

• 11 Oktober 2008 - 20:28

Boukje:

Hey bart en robert,

wat gaaf, ik lees dat jullie als het goed is inmiddels in het koude kikkerlandje terug zijn. (heb jullie een paar dagen niet kunnen volgen en ineens zo´n goed nieuws...ondanks liesbreukje, maar daar kunnen ze in Holland hem vast goed aan helpen....)Fantastisch en nu als gezinnetje samen in Holland, super!! Ik hoop dat vlucht is goed gegaan, geniet lekker in jullie vertrouwde omgeving van jullie prachtzoon!

groetjes

• 11 Oktober 2008 - 20:32

Enriko En Remco:

He hoi, fijn dat jullie weer terug zijn. En hopenlijk valt het met mee met Finn. We komen snel een keer kijken.