Zaterdag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Zaterdag! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Zaterdag!

Door: webmaster

09 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

Ten eerste willen we iedereen bedanken voor alle reacties die we hebben ontvangen. Fijn dat iedereen zo met ons meeleeft!

Zoals het er nu op lijkt is het zeer waarschijnlijk dat we zaterdag om 13.00 uur met vlucht KL602 op Schiphol aankomen. Mochten jullie toevallig tijd en zin hebben; jullie zijn natuurlijk altijd welkom op Schiphol!

Groetjes,

Bart, Robert en Finn.

• 09 Oktober 2008 - 18:11

Michiel & Michel:

Dat is een goed bericht! Wij zullen onderdeel zijn van het ontvangstcomité!!

Tot zaterdag!

Michiel & Michel

• 09 Oktober 2008 - 18:12

Michiel & Michel:

Dat is een goed bericht! Wij zullen onderdeel zijn van het ontvangstcomité!!

Tot zaterdag!

Michiel & Michel

• 09 Oktober 2008 - 18:28

Mary:

wat is dat een goed bericht zeg
    Zaterdag lekker thuis samen met finn.
    Ik zie jullie gauw!
    groetjes mary

• 09 Oktober 2008 - 19:21

Stephan, Anne & Mike:

Natuurlijk zullen wij (m.u.v. Stephan, werk) aanwezig zijn. Er komen zelfs nog wat extra kinderen mee, maar dat zie je zaterdag wel. Wij zijn erg benieuwd naar Finn. Veel liefs SAM

• 09 Oktober 2008 - 20:44

Edwin & Eddy:

Heel mooi nieuws! We zouden zoals jullie weten heel graag naar schiphol komen maar dat gaat helaas niet lukken. We komen heel graag binnenkort naar Arnhem als dat mag :-)

Groetjes,
    Edwin en Eddy

• 09 Oktober 2008 - 21:16

Jan,Mario&Quinten:

Mannen, goede reis en een behouden thuiskomst.
    Wij zullen niet op schiphol zijn omdat wij dat een familieaangelegenheidje vinden. Maar...we komen heel snel jullie trots bewonderen.
    Groetjes van ons

• 09 Oktober 2008 - 21:41

Iwona:

Fijn dat alles is gelukt!!Een pak van mijn, maar vooral jullie hart. Nog een paar daagjes en dan lekker thuis en op jullie eigen stekkie genieten van elkaar. Het toeval wil dat ik zaterdag in amsterdam zit. Helaas verlaten wij het noorden pas na twee uur. Ik zal jullie dus niet begroeten in Schiphol. Had het graag gedaan, maar helaas. Ik wens jullie een hele goede reis!!

Dikke kus van Iwona

• 09 Oktober 2008 - 22:23

Marcel:

Wat een geweldig nieuws! Nu had ik eigenlijk dit weekend afgesproken om met VhV naar Berlijn te gaan, maar een ontvangstcomité van 2 bussen VhV collega's is natuurlijk ook wat! Ik zal morgenochtend met de buschaufeur overleggen!

De foto's zijn ook geweldig mooi! Een echt schatje is het! (ik heb het over de kleine natuurlijk!) Kom je 'm volgende week showen op het werk?

Groetjes en nog veel plezier de laatste uren!
    Marcel

• 10 Oktober 2008 - 04:15

Maja En Barbara:

Wat leuk dat jullie nu echt thuis komen.We hebben de 4 kinderen van Sandra en Jos zij verhuisen die dag naar hier (schytgraaf)toe en passen wij de hele dag op.Het zal mooi weer zijn dan horen jullie de geluiden van 6 kids uit de tuin komen,is alleen maar gezellig.Hopen alleen Finn even te mogen zien zijn zi benieuwd,heel gezellig onze buurjongen komt er aan,Heb je al gehoord er hangen roze ballonnen in de Romeinenveld,ra,ra waar.Leuk vrindinnetje voor Finn,Groetjes Barbara en Maja

• 10 Oktober 2008 - 04:20

Barbara:

Hor is vervangen door Fakro in badkamer ben er bij gebleven.Hij was heel benieuwd hoe het nou was afgelopen.Hij feliciteerd jullie,hij vind het heel leuk voor jullie,zelfs hij leefde mee ,leuk en hart verwarmend vinden jullie niet?,groetjes Barbara

• 10 Oktober 2008 - 08:12

Quino,Carolien&Kids:

Natuurlijk zijn wij alle vijf van de partij as zaterdag. De kinderen kunnen haast niet wachten! Wij weten dat het op dit moment nog erg spannend is allemaal (ivm de liesbreuk bij Finn) maar we gaan er vooralsnog vanuit dat we jullie zaterdag kunnen binnenhalen! we verheugen ons erop..eindelijk dat kleine ventje vasthouden!!

• 10 Oktober 2008 - 09:00

Paula En Marcel:

super !!!gefeliciteerd en een behouden thuiskomst met z,n drieen