Pasfoto - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Pasfoto - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Pasfoto

Door: webmaster

02 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag hebben we de eerste pasfoto van Finn laten maken. Als alle papierwerk voor elkaar is, willen we uiteraard zsm een paspoort aanvragen. Dus dan hebben we in ieder geval al de pasfoto. Het was een behoorlijk klus en we hopen dat deze wordt goedgekeurd. Finn moest namelijk rechtop zitten en Bart probeerde hem dan zo goed mogelijk te ondersteunen met zijn (grote) hand. Natuurlijk vond Finn het helemaal niet leuk en tussen de foto's door moest er ook een speen aan te pas komen. Verder hebben nog geen nieuws wat betreft de court order. Het is allemaal nog erg spannend.

Groet,

Bart, Robert en Finn.

• 02 Oktober 2008 - 20:14

Opa En Oma Weges:

We hebben de foto al mogen bewonderen via webcam.
    En daar stond hij goed op een knappe kereltje.

Groeten uit Emmen.

• 02 Oktober 2008 - 21:00

Mary:

hallo robert en bart
    ik heb jullie ventje op de fotoos gezien.
    Wat een knap kereltje zeg
    Hoop voor jullie dat alles nog snel verloopt
    groetjes mary
    xxx voor finn

• 03 Oktober 2008 - 01:52

Boukje:

wat spannend, ik volg jullie blog daar waar ik mogelijkheid ben. Het is een super mooi mannetje, wel erg klein...
    Succes met alle spannende afwachtende uren!

groet Boukje

• 03 Oktober 2008 - 07:43

Michiel & Michel:

Leuk om jullie zo te volgen! Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat met die pasfoto's gaat... Hahahaha!

Succes met nagelbijten... Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

Groeten,

Michiel & Michel

• 03 Oktober 2008 - 08:56

Ingrid & Margot:

Wat is het toch een mooi manneke! Hij heeft het duidelijk naar zijn zin! Maar wat een gedoe om een baby van een paar weken oud te laten zitten... Succes met wachten en alle papieren!

Groetjes

• 03 Oktober 2008 - 10:35

Quino, Carolien&kids:

Wij hebben de pasfoto al via de webcam gezien, hij is heel goed gelukt! Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid..

Grtjes

• 03 Oktober 2008 - 11:28

Sven En Audrey:

Proficiat!!!
    Achteraf best snel gegaan zeg.
    Heel veel plezier samen met Finn!
    groeten,

Audrey en Sven

• 04 Oktober 2008 - 15:52

Jan, Mario&Quinten:

Hoi mannen,heerlijk dat alles zo herkenbaar is. Ook Quinten wilde niet lachen op de foto of uberhaupt zijn ogen opendoen, wij hebben tenslotte besloten voor een foto in de carseat.
    Leuk om te weten dat alle kindjes zo doen.
    Het ga jullie goed, tot snel