Weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van bartenrobert - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: webmaster

05 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren hebben we het lekker rustig aan gedaan. Gisterochtend hebben we in het hotel ontbeten (lekker Amerikaans/Engels buffet). Dus scrumbled eggs/ bacon/ sausage/ potatoes maar ook lekkere verse fruit. We hadden dus ook voor de middag geen trek meer :-).

Daarna is Bart naar de wasserette geweest om voor maar 1.50 dollar een wasmachine te laten draaien. Vervolgens zijn we nog lekker een stukje wezen lopen (moesten lange broek aan doen want het had wat geregend en het was afgekoeld) en hebben een hapje gegeten bij Poco Loco (een mexicaans fastfood restaurant). Hele aardige mensen maar het eten was niet lekker en erg vet. Om dit te kunnen compenseren hebben we lekker fuit gekocht en dit 's avonds lekker opgegeten.

Met Finn gaat het goed. Alhoewel het drinken nog steeds moeizaam gaat, hebben we wel het idee dat hij wel wat aankomt. Komende woensdag gaan we met Finn naar een kinderarts dus we zijn erg benieuwd wat zij gaat zeggen.

Vandaag gaan we naar een groot warenhuis in de buurt, Target. Hier hebben ze veel baby- en kinderspullen maar ook elektronische apparaten, kleren, etc.

We hopen snel te kunnen melden dat de court order er door is en dat we snel een paspoort voor Finn kunnen aanvragen!

Groeten,

Bart, Robert en Finn.

• 05 Oktober 2008 - 19:13

Quino,Carolien&kids:

Nog een paar dagen geduld, en dan hopelijk goed nieuws voor jullie (en ons!!) Grtjes uit Elst en een knuffel voor Finn van Flore, Danee & Ninte (ze hebben nu al ruzie wie het eerste een flesje mag geven)

• 06 Oktober 2008 - 05:33

Oma En Opa Weges:

Hoi,

Deze week nog even en dan zien we mekaar weer .

Hopelijk wordt deze week alles geregeld.

En we verheugen ons er op om mekaar weer tezien zaterdag.

Groeten uit het koude Nederland.

• 06 Oktober 2008 - 05:53

Opa, Oma,Anne & Mike:

Lekker dat het nu eindelijk een beetje is afgekoeld. Wij hopen ook snel iets te horen van de court order. Niet teveel kopen in het winkelcentrum, want dan past het niet in de koffer. Veel Liefs Opa, Oma, Anne en Mike

• 06 Oktober 2008 - 17:07

Michiel & Arjen:

Hej mannen!
    Het blijft leuk dit weblog in de gaten te houden. Het is erg leuk om te zien/lezen dat jullie al zo enorm van jullie kleine vent genieten: superleuk!
    Voor onszelf wordt het nu langzaam ook weer spannend want Michiel's oudste zus staat ook op het punt van bevallen van haar 3e kindje.
    Het lijkt wel babyboom in onze familie en kennissenkring: heerlijk!
    Groeten vanuit een nat en herfstachtig Nijmegen (Nederland).
    x Michiel & Arjen

• 06 Oktober 2008 - 21:45

Marcel:

Hey Robert!
    Ik hoop dat Bart en jij snel goed nieuws krijgen en dat alles rond komt! Vervolgens lekker genieten van vakantie en de kleine!

Ennuh.. er staan nu 14 kopjes koffie op je bureau, dus bij terugkomst verwachten wij toch als minst een starbugs koffie! :P

Geniet ervan en ik spreek je!

Marcel